Wednesday, January 28, 2009

Emosi seorang ibu...huhuhu

Bergenang2 ayaq mataku...dok mendengar nureena membaca surah Al-fatihah...rasa bangga pun ada..mungkin pada sesetengah orang anggap benda ni...biasa jeek...tapi naluri aku dok hibaa...jeek...dah besa anak aku nii....alhamdulillah.....semenjak sekolah ni aku banyak benda yang positif dekat nureena.....harap2 berkekalan sampai ke besar ye nak ooii....ibu sentiasa mendoakanmu.....
video

Monday, January 19, 2009

Aktiviti Hari Ahad Bersama Upin & Ipin....

Nak dijadikan ceritaaa....harian metro hari ni ada le muka upin & ipin...n hubby pun bagi suggestion kat anak2nyer........petang kang jom ambik gamba ngan upin & ipin nakkk??......ape lagi melompat le kedua2 anakku itue...huhuhu (dalam hati..ibunyer pon samer..hehehe).....Lagi2 yang ci kecik Ameera tu...uiiihh..memang fanatik btol ngan si Upin & Ipin ni.....naik nipis dah CD upin & ipin tu dikerjakannyer....ape taknyer kalu satu hari tu nak 10x mengulang cerita yang sama...sampai aku pun dah naik hafal skripnyer.....

lepas je menghantar dulang pahar n alas dulang yang kastemer sewa...zoommmmm...terus ke Shah Alam...semata2 nak tangkap gamba ngan idola anak2ku ini....sebenarnya dalam hati aku terselit jugak rasa bangga...ye lahh...kiranya owner "Les Copaque"...ni anak melayu...n berjaya lak tu...bangga...bangga....sampai jek..kat sana nampak le BMW E90 kepunyaan owner studio Les Copaque yang menjadi idaman kalbuku....aahhh...membara rasa hati ni....cemburu ada..bangga pun ada......(eeiihh...rasa cam dah tuka topik ni....)....K...maleh nak tulih pepanjang...meh le tengok ape kitorang buat kat sane..




lepas membeli belah n tangkap le beberapa keping gambo....dalam kedai ni...minum le jap kat kedai minum...yang dipunyai juga oleh owner...Les Copaque ni....minum..minum...melayan kerenah anak2 ku ini yang telah mengopakkan poket bapaknyer..(doirang paw bapaknyer beg,baju..button badge upin.ipin..) hehehe..zzooommmm...plak ke KFC kat seksyen 13...dah lama gak dok mengajak hubby g sini..sebab ada playground besar ...senang skit nak makan ngan bebudak ni...sambil makan...diorang pun main leee.....





makan. main...makan.main....makan...main...moh le balik....ibu n yayah dah penat melayan koranggg......











Tuesday, January 13, 2009

Lame dah tak update.....

Sian plak blog niii...lame dah tuannyer tak update.....eemmm...sekarang takde ape2 yang terbaru...cuma..nureena dah masuk sekolah...bisnes baruku berjalan ngan lancar (walaupun ada le jugak sikit masalah....malas nak melayannyer)....sekarang ni masa cam dah singkat sangat...bangun pagi...solat..siapkan nureena kesekolahh...kemas2 umah....ameera bangun tido...ready to lunch..tup..tap..tupp..tap..dah petang...pastu malam...rasa sekejap jeeek...umo pon gitew..sedar tak sedar umo aku dah masuk 30 tahun...eeiihhh...rasa cam tue bebenoo....harap-harap ngan pembaharuan umo aku n tahun yang baru ni..menjadikan aku lebih matang dan berjaya dalam hidup sempurna ibadahku...n bisnesku semakin sucess....aminn....dan juga segala azam baru n azam tahun lepas yang tak berapa nak berjaya tuuu...akan dapat diselesaikan tahun niii.....aminn.....