Saturday, March 1, 2008

Me and My Love

Sebelum beceritaa lebih lanjut...nak gak aku perkenalkan...manusia2 (hahaha) yang selalu berada di samping aku..bila aku sedih..gembira...marah..geram...segala-galanya lee...tak lain dan tak bukan...family aku ler..my mother..hubby dubby...dan...anak2 tersayang.

Buat pengetahuan semua aku ni ada dua beradik jer..tak ramai..tapi mak aku cakap kalu nak meriah beranak le bebanyak...aahhaakksss!!...eemmm....akan difikirkan..tapi tak lalu plak...buat masa ni cukup le dua org ni dulu...ini pun dah penin kepaala..tapi bak kata org anak tu kan pengubat duka lara...penghubung kasih aku dan hubby...anak jugaklah yang membuatkan kita ketawa dan juga menangis...

Aku dah kehilangan ayah tersayang...eemmm lebih kurang 15 tahun yang lepas...aku paling manja dengan arwah abah..sampai kengkadang abang aku pun jealous ngan aku...hahaha..tapi aku tak sempat nak rasa kasih sayang dia lagi kerana dia telah pergi mengadap ilahi pada pukul 6.30 ptg (khamis) 23.o5.1993..........sesungguhnya dia orang yang banyak mengajar aku erti hidup..dan segala-galanya la...Al-fatihah untuknya...

No comments: