Monday, December 13, 2010

owwhhh...TIDAKKKK........


Bersiaran dari rumahku syurgaku.....nak share sikit arr..........lately ni rasa tekak loya-loya.....penin-penin......perut rasa lain macamm......ADAKAHHH???? haku...pegnen???..........

owwhhhhh tidakkkk...........dah 2 kali dah buat test.....negatifff..........lagipon aku pakai implan......takkan arr??.....kepala dok pening memikior.....apakah sebab musababnya.........asal kata nak makan jee.....loya....asal lepas makan je loya....asal bangun tido jek loya.........ape le penyakit aku nih.....

Mintak2 lambat lagi la budak kecik kat umah ni nak ada geng.......nnti aku yang fenggsannnnnn.......yang dah ada tiga org ni pon dah cam ribut taufan kat umah niii.............huhuhu

10 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

mai, gie check kat gynae kot2 gangguan hormon...:) bahaya gak semua serba tak kena tuh...

take care dear:)

Ajwedding said...

uikss..preegy again...??
check doc la..kot2 la..

Anonymous said...

jeng! jeng!...hihihihi rezeki tu mai...jgn ditolak...

Maizatul said...

Kak mieja...ye ke?...tgk dulu this week...kale gitu jugakk...harus pergi....takut penyakit lain je...ni pon da lama x period start puasa hari tu

Maizatul said...

Lizaaa.....tidakkkk aka x ready g....

Maizatul said...

Wahai ummi eton....say a nak tunggu awak pegnen duluu...

dianaibrahimali said...

ko jgnlah laju sgt....
jauh dah aku tinggal nih....
tg la aku beranak kembar dulu... hehehe

Maizatul said...

Takpe la diana...aku memang nk kasi hang duluu....aku ni fobia sakit besalin pon x ilang lg....

Anonymous said...

kikikiki....jom mai kita pakat 2012pegnent..

babyluv_ayang said...

apakah???? hahahahhahah.....