Monday, January 31, 2011

sabtu dan ahad



Hari sabtu n ahad lepas ni memang hari busy seduniaaa..........kerananya.macam2 majlis kena pergi.....dengan kenduri kendara laa....dengan gathering laa...dengan calebrate bday ameera la....tapi ok la takde arr dok teperuk kat umah jekk..............

Nak citer sket.......malam minggu hari tu ada gathering ngan geng NAZA.....acually hubby dah lama join group ni tapi lom jadi official member lagi......so team ni buat gathering kat Red Wok Bangi.....dah dekat noo ngan umah....so kami pon join arr........

Sbenarnya aku ni dah tahap2 mengidam nak makan stemboat....tapi hubby buat deekkkk...jek.....so apa lagi.....melantak semahu-mahunya la kat sini........tak pandang kiri kanan dah .....buruk perangai btol kan???.......

Kiranya syok jugak ar gathering ni.....dapat ramai kawan......dapat jadi official members of RIA FAMILY.......dapat makan stemboat......tempat ni so far aku rasa ok laa.....makanannya banyak pilihan....harga pon takberapa mahal....sesuai la kalau nak bawak anak2 yang agak2 takleh dok diam tu..sbb ada la space depa nak belari2......kalau pegi kat Soul Garden tu memang aku tak bawak semua kaum kerabat....sebabnya askar2 aku ni memang xleh dok diam.....lari sana lari sini....kang marah plak orang......kalu kat sini....haaa....lantak la korang......

Ok...sila layan gambar plak.............




mak aku dah penin....nak makan apa la aku nihh.....tak sesuai ngan tekak...ekeke...makan je la makk

budak kecik yang sedang meragammm.....nak tidoooo.......bila suap makanan baru diamm..

hubby punya plate.....ni yang pertama....banyak lagi plate yang menyusulll....hehe

sebahagian daripada ahli Ria Family.....rasanya ada 60 orang jugaklah yang datang malam tuu...meriahhh...tarakk sombong punyaaa........

otai-otai....


sambil lari2 kita belajar membaca ye meeraa...meh kakak ajar......

No comments: