Thursday, April 14, 2011

Si Kecit Poojaan Hatikuuu........

Si kecik ni makin hari makin le lasak....macam2 benda mau explore.......takpe la dik...daripada melepek cam awak demam hari tu.......biaorlah aktif...bleh le ibu bakar kalori ngan lemak2 dalam badan ibu ni dok ngejar kamu jekk......ekekeke..........

semenjak baik dari demam hari tu banyak plak benda yang dia pandai........sekarang dah faham cakap org....Alhamdulillah suka ibuu.........baik dari demam baru ni lagii la budak kecit ni melekatt je ngan ibu...pantang berenggang....nak tinggalkan pon serba salah....huhuhu

Maleh nak menulis banyak2..moh layan gambo je le........


juara memanjat pintu.......


juara menyepahkan barang jugeeek


juara menjahanamkan mainan especially kakak2nya punya mainan...nasib lah kakak.....


asalkan bangun je tido mesti jadi spy cam gini.....reiki dulu....ada musuh ke idak....



suka kacau ibu ngan opah exersice....ibu nak kurusss ni nakk ooiii


kawan karib dia....ipad yang telah bertukar milik.....tu tengah layan lagu sambil joget2 le tuu




dalam keta pon kena ada peneman jugak...buat dia diamm......



juara menangis jugakk.....huuuwwaaaaaaa



hah...apo awak buat tuu??....


ekekeke....itu tak campur lagi aksi akrobatik masa menyusu......tetonggeng...telangkup.....semua ada.......uik...takleh nak upload gambo......seksiiii........

apapun ibu..yayah n kakak lap uuu......



2 comments:

babyluv_ayang said...

kelakar lar anak awak tu, mai...itu tanda nyer dia cerdik....dah ler cute...

Amiizaa2001 said...

ya ampon.....sangat bijak+pandai:):)