Wednesday, November 19, 2008

Big JOb...Next WeeK...

Next week aku ada big job yang nak aku n staff settlekan....sseraammm giler ni...costumer aku kali nih..bukan le calang2 worang...orgnye berpangkat le...agak cerewet...nak yang perfect jee...alahai ni yang buat aku seram nii...barang2 untuk weeding anak dia.. kitorang dah sediakan..ada lagi sket jee..yang tak settle..petang tadi aku ngan hubby gi le KL nak tempah fresh flower untuk depa ni...terbang 100 hengget..takpe la untuk kepuasan pelanggan..hehehe...

eemmm.....bayangkan 12 biji kemah untuk dia je..nak ambik org lain nyer order pun tak berani....sebab wedding ni agak besar..le...takpe ar..kalu nak tau sucess ke tak job kitorang ni..tunggu le aku upload gamba next week...eeiii...tengah seram nii....doakan aku berjaya le ekkk....chayok..chayok

No comments: