Monday, November 24, 2008

Kerja..kerja..kerja...

Minggu lepas ngan minggu ni...tak sempat nak berpoya2..hahaha...semuanya sebab keja lee...maklum le gue kan keja sendiri...so kena le rajin skit...bukannya macam orang makan gaji..tiap bulan leh terima hasil...aku ni kalu tak keja tak le terima hasilnye...

Oleh kerana this week ada event besar..aku n hubby terpaksa ler bertungkus lumus...mana nak cuci kanvas kanopi...mana nak tempah bunga..tempah kek....ni pun aku baru le lepas buat arch..alah yang pintu gerbang tuuu....khas utk kastemer minggu ni....nanti le aku upload gambo...tak berapa nak siap gi benda tuu...malu nak tunjuk...

kerja..kerja..kerja....penat giler ooo...dengan orang nak tempah kad kawinnyer....dah 2 malam kitorang tak cukup tido...besengkang mata untuk kepuasan kastemer...takpe arr...itu le orng cakap "Customer always right"...tapi kengkadang aku rasa cam aku lak nak kawin...risaunyer mengalahkan mak bapak pengantin...takpe arr....sekurang2 nyer aku adela pengalaman masa nak menikahkan anak aku nanti...huhuhu..entah sempat entah tidak....ape2 pun aku ni keja bertungkus lumus hanya untuk mencari rezeki untuk keluarga aku....n melayan minat aku ni...malas arr nak keja makan gaji..harap-harap event Mai Kahwin this week berjaya arr......risaunyer lagi 4 hari jer lagiii.....chayok..chayok...

2 comments:

MAKCIK REHAN said...

Hai mai...

Mai jgn tak mai. Hehehe..
kerja jgn tak kerja hehe..

Mai @ zareen said...

haaa...takkan nak tunggu duit maiii jee..kena le keja kakak ooii....ekekeke