Monday, February 16, 2009

My wish....

Semenjak dua menjak nie...aku n hubby dok merancang menabung nak beli moto impian memasing...aku ni memang minat ngan motor nie...semenjak dari sekolah lagi...cita2 lepas sekolah nak le kumpul duit beli moto....tapi tak kesampaian...lagi2 bila dah kawin...n ada anak2 mambuatkan aku lupa pada cinta hati aku nie....tapi nasib baik aku dapat pasangan yang sama minat n banyak bagi support kat aku......hehehe...ini le cinta hatiku....




insyaallah dalam hujung tahun atau tahun depan dapat le aku merasa bawak benda nie....hehehe...tq hubby.....i lap uu......eeiii....jangan le masa moto nie kelua dari kedai aku tengah mengusung perut...tak pun tengah pantang....bikin panas jeek.........

5 comments:

MommyCT said...

Uhuksss..tersembur makciknye pengat keladi ni hah!...Wei nak gi merempit ker mana ni??

Maizatul said...

ala..kak siti ooii...dah lama dah ngidam benda nii...tak dapat2....ada rezeki sket.leh le sambar...alah rempit dekat2 jeek...huhuhu

Mulberi said...

Hai Mai..
Ganazzznye motor tu.. ekekek..
BTW, kita dah add your blog kat blog kite tauu

Hasif Danish said...

Wei.. samer ler cita-cita lu ngan minie gua.. dulu dah gua jualkan moto gua tu.. sumer gara2 dia yang gila bawa moto gi kijer.. pastu matainance plak lebey dari keta... ye arr moto dah masuk senja kan... so skang nih gua layan kapcai jer tapi minie gua tetap pasang azam nak rembat satu gak.. siap kawtim ngan anak gua tuh..

WannssCFS said...

nanti boleylaa aku pinjam...aku minat R1 beb!!..tapi dari aku beli mototr nie baik aku upgrade brg2 kamera aku..hehehehehehe