Wednesday, February 4, 2009

Tudung..tudung...tudung..n tudung

Sejak berkecimpung dalam tudung DIY nie....banyak benda yang aku dapat belajaa...belajar bersabar..tahan dengan kerenah orang...tahan tido..tahan makan (sebab nak kumpul duit beli kain)...tahan ape2 je laa....alhamdulillah lee...setakat ni bisnes tudung2 ku mendapat sambutan yang menggalakkan...ngan bantuan ibu n hubby tersayang....membuatkan aku rasa lagi bersemangat.....aku ada gak cadangan nak buat bisnes tudung ni secara besar2ran...tapi budget plak yang tak berapa nak cukup....huhuhu...tengah dok nak mengumpul duit le nih....setakat ni tempahan daripada on-line n member2 amat menggalakkan....hehehe....sampai aku plak yang tak telarat..tapi allah nak bagi rezeki....so aku grab je laa....kepada pelanggan2 ku yang memberi feedback yang baik kepada hasil tudung2ku....terima kasih bebanyak.....kalu bleh order le lagiii..heheheh....eemmm...yang terbaru skarang ni aku tengah buat clearence sale....kalu nak nengok..g le kat blog bisnes tudung ku.....antara tudung2 favourite ku....hehehe (abaikan segala cacat cela yang ada dimukaku..huhuhu)





2 comments:

NouroulSuhaimi said...

mai.. macamana buat tudung sendiri ni? sgt curious... huhu! sgt berminat ni...

Maizatul said...

haa..meh le belaja sama kite....kita leh aja...sonang jekkk