Sunday, March 29, 2009

Yuna...addict...best oooo....

Entah nape....aku memang minat sangat ngan lagu ni...kalu bleh 24jam aku nak dengar n nyanyi lagu ni....dah naik jemu anak2 ku mendengarnye...hehehehe....hubby pon berkata..."biarlah kakak...ibu tengah angau ngan yuna tuee....Dan Sebenarnya...ooowwwhhh aku terpikatt....n salute ngan aweks ni...yang bertudung n pandai main gitar n educated plak tuu dan yang penting budak Uitm (geng aku lerrr).....

haaa...mula le aku pasang angan2..oleh kerana zaman muda2 dolu2 tak berapa nak sempat nak belaja main gitar...belajar pon sekerat jalan jeek..itu pon ngan member...aku pun mensuggestkan le kat hubby...."yayah...jom anta nureena g kelas gitar nak?..."...sambil terbayang yuna....ooowwwhhh...best giler....meh le tengok best tak..??.....


3 comments:

dianaibrahimali said...

yuuhuu....aku dah lama plan nak anta arissa class music....pastu hanizan jwb...baiklah awak anta arissa g class agama........wakaka...padan muka aku......

Mai @ zareen said...

kelas agama, kelas agama. just utk tambah kemahiran dia jer..yuna boleh.. nureena pun bolehh.. go baby.. u rock..hehehe

MommyCT said...

hihi..ko pun layan ek..samalah kita...layannnnn