Wednesday, April 29, 2009

mai n makeup..??!!!

Entah nape...lepas baca mulberi nyer entry...aku cam rasa bekobar2 nak makeup.....(kalu hubby tau mesti dia ketawa punye....hehehe)...anyway...bukannya apa...memandangkan anniversary dah nak dekat ni rasanya teringin jugak nak buat kezutann.....nak tengok camne laki aku melompat nanti.....

........aku ni dah le buta makeup seingat aku last yang aku makeup bagai nak rak..masa kawen arr...itu pon dah lemas rasanya......camner arr orang yang suka makeup ni bleh tahan...especially artis yang kena pakai makeup yang tetebal tuu....

nak belajar makeup kat saloon eeiihhhh...takde kojo den....banyak lagi benda lain nak buat.....atas idea mulberi (dari entryneyr)...hehehe tq bebanyak.....aku pon belajo le sesikit dari sini.....hehehe...harap2 berjaya le aku memakeupkan diriku masa anniversary nanti...jangan laki aku.....tekezutt nengok muka aku yang macam tepung gomak sudahhhh..........hehehe



hehehe ini le cikgu makeup aku....bleh ke aku ikut nii????

4 comments:

Mulberi said...

Yeahhhh!!! Yakin boleh!!

p/s kena rajin2 praktis dulu Mai.. so kita boleh tau tang mane kita kena highlight lebih.. kalau boleh mintak org lain tlg komenkan.. pastu amik gambo tepek sini.. heheeee

MAKCIK REHAN said...

amboi maiiii.... dah pandai nk melawa plak ekk. Tak leh jadini...pas banak ni haku pong nk meroyan melawokan diri nih...wakakakaka

MommyCT said...

hamboi3x!
Make up makkk!!
Nak jugak....
Ko jgn lupa amik gambor pas makeup..n muka salmi yg terkezut tu yek..hehe

Maizatul said...

mulberi : mai boleehh....tapi yang tang nak tepek gambo tu yang segan skit tu...hehehe....nanti le kalu ok bagru tepek kalu macan semacam jeek...harap maklum arr...takkan ku tepek disini....

rehan:...men le join the club...eehh...mak buyong pon bleh lawo apeee....rehan bolehhh!!!

kak ct: tetiba mak teringinnn...entah nape...aku pon tak tau...nanti le kalu ok akan ditepekkan kat sini kalu hampeess..almaklum le ekk....