Tuesday, April 21, 2009

Nureena B'day....

Anak ibu dah genap 4 tahun.....huhuhu....terharunyer.tahun ni lain...tak macam selalu.....buat kat sekolah jeek...tapi demandnyer...sampai dua biji kek...betuahh betull......langsung taknak hadiah tapi permintaannyer kek secret recipe..yang ada gambo..powerpuff girl...rabak duit mak bapaknyer 85.oo hengget...takpe arrr...takyah le dok melilau cari hadiah.....yang kadang2 tak masuk akal....

Ulang tahun Nureena kali ni sambut kat Genius Aulad bersama kawan2 satu kelas....ok le tuu...dia suka bebenooo....balik umah sibuk dok becerita.....takpe le nak oooii...asalkan kakak gembira.....huhuhu.......anyway...Happy B'day sayang....doa ibu semoga Nureena jadi anak yang solehah..n dapat jaga ibu n yayah dan juga jadi contoh kepada adik2.......IBU N YAYAH SAYANG NUREENA.............




ini le kek yang diidam2 kan nyer.....2 bulan sebelum bday dah mintak dah...




with friend.....kek yang kedua....huhuhu.....



renungan yang mendalam......




baca doa dulu.........

HAPPY B'DAY NUREENA BATRISYA.....





6 comments:

MommyCT said...

Ko dah leh paham nureena berciter..bagusnye.

2 anak akak pagi ptg sekolah tp aku nak paham citer derang lenguh..tang mana tah aku nak repair ..adehh

Maizatul said...

hahahaha...iye kan jeeek....kecik plak hati dia kang....cam 2 le saya buat selalu....

WannssCFS said...

aku dah update yg betul punya...tgk kat blog aku...esok aku burnkan dlm bentuk dvd..ok..mata aku dah ngantuk nie..aku nak masok beradu dulu...tido ketat..hehehe xoxo

Ina Hashim said...

hepi besday nureena

WannssCFS said...

nie nak kena charge lebih nie...dah kira double extra job kat aku...huhuhuhuhu......

Maizatul said...

alah wan..lebih skit2 bleh le...banyak2 sgt tak mampu lagi....hehehe