Sunday, June 14, 2009

JALAN-JALAN..CUTI SEKOLAH #1

eemmm...cuti sekolah ni tak kemana pon....1st week...baik kg..mil...kat Batu Laut ..tapi balik kat sini bestt...sebab dekat ngan laut...dekat sangattt...tu yang anak2 aku sonok giler kalu kata nak balik umah nenek....

hubby plak..dok aim nak makan soto n nasi ambang......kat pasar malam....cadangnya kitorang nak balik dari hari rabu sampai sabtu....ats sebab2 teknikal...balik hari jumaat pagi n balikm ari sabtu....alahaii...tak puas rasanya...tapi aktiviti kat sana pack lee.....

sampai je kat kg gi pasar...makan soto n nasi ambang tepi pantai n berposing2 sket.....hehehehe...sonok ooo lepak sini...nyaman jeek...ilang semua masalah jap.....pastu balikk le umah






....sampai umah plak...dah malam...kali ni aktiviti anak2 aku....dok bekejar2 ngan kucing plak..kat umah mil aku ni sungguh banyak kucing.....hehehe dari yang kembang...sampai le yang agak2 tak de bulu....aku plak menjerit2 cam tarzan....suruh berentiii.....bukannya apa....kalu dapat ditangkapnya kucing tu alamat nahasss..le.kucing tuu...dikerjakan....

esoknyer lepas je selesai urusan masakmemasak kat umah...kitorang gerak plak g fruit farm yang ada kat sini...lepak2 makan buah longan....bleh petik sendiri lagii....anak2 aku ni kalu dapat buah tak ingat doniaa.....dah agak2 kembung ngan buah...balik arr...lepak pantai g.....sambil makan ABC n roti......bestt...

......balik umah hubby plak dok mengait buah mata kucing depan umah mil....kalu kat sana memang kejanya makan...makan..makan...takde lain...pasal tu badan semakin kembang......hehehe.....malamnya kitorang betolak balik sebab ahad ada benda nak kena settlekan.......apa2 pon....janji anak2 aku sonokkkk.......

No comments: