Monday, June 29, 2009

Nak bayar hutang TAG mulberi....


1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda
dah....

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini
1. orangnya baikkk....(eerr..ikhlas tauu)
2. aku teringin nak rasa bingka kentang yang dia buat...eemmm sodapnyerrr
3. ibu yang baik pada anak2nyer....(eer...ikhlas lagi tauu)
4. orangnya kecik....(aku pon tak berapa tau..refer pada gambo jeek..tapi kecik le dari aku)
5. pandai masak....hehehehe.....(bingka..kentang...bingka kentang..wahh teringinnyer aku)

3. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award
1. sensitif le jugak orgnyer...
2. Suka mengemas...amat le tak gemarnyer kalu rumah bersepah
3. hoobby??.....mengadap internet sampai lebammm...
4. ingin bebeno jadi usahawan wanita yang berjaya....insyaallah
5. tak suka orang yg hipokrit..eeiikkk benciiiiiii
6. anak dua orang....dua2 pompuan.....
7. teringin nak anak lelaki.....hehehe
8. tabiat aku ni slalu le mengadap cermin mencabut uban yang semakin galak tumbuh kat kepala nih....uuwwwaaa...dah tua dah aku...
9. kalu first time jumpa mesti org ingat aku sombong...tapi aku okkkk...hehehe
10. meh le jenguk biznes on9 ku....memang ku gemar buat tudung....

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
eemmm.....4 bleh le yeee.....jenuh nak pikir sape....
1. Kak siti - aku suka intai2 kat blog dia...hehehe jawab eek....
2. diana - kawan aku... classmate masa sekolah menengah duluuu...
3. fara - aku suka bebeno baca blog dia...all about kyra....sweet sgt...(kalu tak dapt award ni jawab le....)
4. maira - kawan seangkatan kat diy tudung...jawab ye maira.....

selesai akhirnya...tq..tq...tq

3 comments:

Mulberi said...

Ehe.. eheeee... eheeeee...Kembang kuncup montotku dipuji sebegitu ruperr.. Tp tang badan kecik tuu, rasenye jauh panggang dr oven le Maiiiii.. wakakaka...
Mai, kalau rumahmu kat JB ni, ptg ni jugak ku hantar bingka kentang 2 talam! Tp apo dayooo... jauh bona.. apo nak dikato...huhuuu

Mai @ zareen said...

wakakaka...tapi yg nyatanya dirimu lebih kecil dari dirikuuu...btollah tu..mul..mana tau tersesat g sana bleh le rasa bingka kentang tu...

MommyCT said...

mai..thank you..akak dah amik dah award tu. PEhtu tak tau nak bg kat sapo lak T_T.