Friday, October 30, 2009

AMEERAH OOOHH AMEERAH....

Adehhh....sangap betul dok dalam bilik ni....anyway skarang ni aku tengah menunggu dan menunggu dengan penuh sabar dan tabah (huhuhuhu...) anak aku meera yang sedang bertarung dengan penyakit virus infection dengan ulser penuh di mulutnya....uuuwwaaa....da 3 hari da nii....sedehh btoll....punya le boring disini...dok teperap jekk...aku pun calling2 le hubby suruh bawak lappy kesayanganku ini...huhuhu..dapat le betenet...

Ameera masuk ke sini hari rabu petang...sebabnyer..da 24jam tak masuk makanan n minum pon tak mau....sebabnyer lagi...mak bapak..datuk nenek ulser penuh dalam mulut dan lidahnyer...so, what can do??...terpaksa le admitt kat hospital ni....

Skarang ni da hari ke tiga....drip air da 3 botol masuk...demam yang kejap2 naik..kejap2 turun...alahaiii..kalu le bleh pindah sakit tu kat akuu...alangkah bagusnya..tak sanggup tengok dia tanggung sakit gitu....terpaksa paksa dia makan untuk bagi energy tapi kalau tgk dia nak telan makanan tu...menggeletar habis satu badan....sob..sob..sob (sedeh nihh...)

Sepatutnya dah bleh discharge da..ptg ni sbb dia da bleh telan air skit2....tapi tetiba plak demam tinggi...39.3...huhuhu...hancur bekecai harapan nak balik umah.....Aku da rindu ngan tilam yang empuk kat umah tu....tv kat umah...makanan kat umah....anak aku nureena...yayah dia (hehehe)....dapat jumpa pon sekejap2 jekk....

takpe arr....walaupun penat...tapi aku kena semangat jugak untuk ameera...doakan anak aku sembuh cepat...n aku bleh balik umahh...huhuhu.......malam ni tido sini lagi arrr.....adehhh sakit2 badanku....

nak tepek gambar meera kat sini gadget tak berapa nak lengkap....next entry le ye.....ok daaaaa....

4 comments:

MommyCT said...

ala cian meera..cepat sembuh yee

maira said...

semoga cepat sembuh... iman pun baru je baik dari wabak kaki tangan & mulut tu :)

babyluv_ayang said...

alah, siannyer meera.....take gud care of her, mai...n urself 2....

Maizatul said...

ok...tq mommy2 sekelian... anyaway dah beransur pulih daa...