Wednesday, October 14, 2009

CERITA HARU BIRU...

Adeeeehhh....haru biru btollah ari nihhh....apa ke halnyer en.hubby bawak kunci kereta aku g kerja??....memula tu bleh selamba g..sebab tak perasan....bila time nak ambik ann balik sekolah mula le tahap kegabraan aku ni memuncakk.....dok mencari kunci kereta yang kusangkakan suda ilangggg......uuuwwwwaaaaa.......geledah punya geledahhh.....cari punya cari tak jumpa gakkk.....

hajat hati nak anta report le kat en.hubby....grope2 nyer ada 2 missed call n 2 msg yng berbunyi....."Bu, ada problem. Kunci keta ibu kat yayah.huhuhu".....apa tindakan seterusnyerrrr????...........dengan hati yang bengang n gerammm...aku pon mendail kaum kerabat yang ada...malangnyer semua tak angkat phone....wehh...membuta lagi ke??..da pkol 11.30 da niii.....

Langkah terakhir..call diana..(anak dia pon sekolah sama ngan ann)...alamakkk...dia pon tak leh ambik ann..sbb rushing nak g KL....takpe lee....nak buat camner....

At last...kakak ipar ku menaliponnn....huhuhuhu...ilang segala masalah....pinjam keta dia g ambik ann walaupun da lambat dan muka dia masam mencukaaa......sorry dearr...bukan salah ibuu.....tapi tu mudahh jeeekk....ajak dia g kedai..aku pon bersuara..."kakak nak apa ambik laa...tapi bukan toys tau...food jeekk...."...kopak le duit aku 10 hengget......

p/s: ...dear my hubby dubby.....usah le buat keja giler ni lagiii....susah ibuuu......mengah dibuatnyer....tensen..tensenn



3 comments:

Unknown said...

welkam back zareen...
cerita nie memang haru biru... hehe... len kali kene remind encik hubby jangan terbawak lagi kunci keter zareen hehe

WannssCFS said...

satu lagi jgn lupa duplicate kunci...hehehehe satu letak kat umah...

Maizatul said...

maira: itu le dia..start dari ari tu slalu remind dia..hehehe

wan:..entah kenapa..kunci spare pon ilang...lagi aku gabra..