Monday, October 19, 2009

PENUTUP RAYA 2009

Nasib baik sempat nak menjamu kawan2 ku ini....huhuhu..tak ramai pon dua family jeek...mula2 tuu memang le teramat le malehnyer nak buat makan2 nih...tapi depa semua dah jemput aku melantak (sampai tak ingat dunia kat umah depa)..maka aku pon dengan bebesar hati menjemput depa makan kat umah aku nihh....

menu nyer :
...nasi lemak...(entah sedap ke idakkk)

....bubur pulut hitam..nasib baik petang tu aku dok teringin nak makan benda ni..buat
le lebih...rezeki kengkawann ... buah buahan tempatan...wakakaka
.... air gass....maleh nak bancuh air....


jom layan gamba.......huhuhu



sessi bergossip sambil makan....

ewahh..tuan umah plak over dari tetamuu...lapo ye yayahh???

opah melayan si comel adam....

haaa... ni le anak2 dara yang bikin havoc....(..nape le camera nih macam gini...hehehe nak kena tuka ni...)



3 comments:

dianaibrahimali said...

beriya2 aku bergossip yer...........

MommyCT said...

kawan mai mama arissa clasmet nureena kan...

Maizatul said...

diana: haa...le masa ni le nak gossip ye tak...bukannyer slalu..wakakaka

Kak siti: ye kak siti diana ni classmate mai dulu..merangkap bespren..mama kpd arissa yg comel itew