Saturday, October 10, 2009

KISAH MAK BUYUNG LAGII....

Salam semua....rasanya tak terlambat lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Raya..Maaf sekiranya ada yang tersinggung..terasa ngan apa yang aku tulis dalam blog yg amat la sempoi ini....

entah kenapa..semenjak mengandung ni....aku dilanda sindrom yang teramat malasnyer nak membukak laptopku yang semakin berabuk...lagi le nak membaca cerita2 yang ku selalu tak pernah miss dari blog kawan-kawanku...hehehe...maap yek......sehari dua ni le...sindrom tu beransur pulih dan badan pon rasa semakin ok....

Ni nak cerita skit ni.....pasal hal mengidam ni lee....aku bukannya selalu pon mengidam yang bebukan masa mengandung ni....paling kuat pon mengidam spoiler kereta...(ada ke orang ngidam benda gini??) itu pon masa mengandung si ann....

Al kisahnyer sejak seminggu lepas ni aku dok aim jekk pokok rambutan belakang umah aku ni...yang tak bestnyer plak pokok tu kepunyaan pakcik india yang bukak workshop belakang umah aku nih....nak dijadikan cerita best lagi...baru2 ni abang aku n en. hubby ada le betekak skit ngan pakcik india ni...adeehhh.....camne gayanyer aku nak rasa makan buah rambutan ni.....takpe arr..aku tahan jekkk....selang sehari dua bleh jugak ku tahan abis...kalu dah tiap2 hari buah kat pokok tu macam melambai2 jek kat aku..abih tu camner??...air liur ni plak merembes2 keluar...camne le gayanyer tuuu???....

Puas ku pujuk en. hubby g ambik buah tu...tapi macam beratt jek dia nak g mintak...peh tu mula le emosi terganggu2...kengkadang benda yang skit2 pon bleh sentappp yang teramat sangat....adeehh letih le camniii....ku suarakan pulak kat mak yang tersayang.....hehehehe nasib baik mak memahami.....pagi tadi tengah2 ujan yang renyai2 tuu...mak pon mengintai2 le kat workshop pakcik india belakang ni....alhamdulillah...hehehehe...dapat jugak aku merasa buah rambutan pakcik india belakang umah aku yang sememangnya soodaaappppp. Aku melantak buah ni sampai tak ingat dunia...padahal kalu beli kat luar pon sama gak rasanya.....hehehe lantak le..asalkan dapat...

.......Kepada mak.....terima kasih le kerana memahami anakmu ini.....cayang makk.....Kepada pakcik india belakang umah ni....(heheheh walaupun dia tak pernah tahu wujudnya blog aku ni...) aku nak ucap terima kasih gaks....kepada en. hubby...prihatin le kepada isterimu ini...sesungguhnyer bukan ku pinta mengidamkan rambutan belakang umah ni...tapi tekak ni merenyam2 nak rasa rambutan tuuu....hehehe(nasib baik ngidam rambutan..kalu Mini Cooper-S ke...letih memikionyer......)


ini le gropenyer buah rambutan yang tak berapa hensem itew....tapi ini le yang aku idam2 kan...

No comments: